Akadálymentes verzió

Kisgyőri Közös Önkormányzati Hivatal

A Hivatal feladata az önkormányzat működésével, valamint az államigazgatási ügyek döntésre történő előkészítésével és végrehajtásával kapcsolatos feladatok ellátása.
A Hivatal felelős vezetője a polgármester, a hivatalban foglalkoztatott köztisztviselőket, ügykezelőket a jegyző nevezi ki és gyakorolja a munkáltatói jogokat.

A Hivatalban foglalkoztatott köztisztviselők feladatkörük alapján:

Név:
Besorolás:
Feladatkör röviden:

Lőrincz Sándorné
jegyző
a hivatal operatív vezető, anyakönyvi ügyek
Soltészné Vékony Szilvia
gazdálkodási ügyintéző
költségvetés, gazdálkodás , beszámoló, mérleg, Áfa bevallás, könyvelés, számlázás, pénztár
Varga Gábor
pénzügyi ügyintéző
könyvelés, utalás, számlázás
Talliánné Csécsi Nóra
adó- és munkaügyi ügyintéző
helyi adók, hagyaték, személyzeti és munkügyek, közfoglalkoztatás, üzletek működési engedélye, szálláshelyek
Pékné Széles Éva
titkársági ügyintéző
anyakönyvi ügyek, lakcímnyilvántartás. iktatás irattározás, hirdetmények kifüggesztése

Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje:
Hétfő és Szerda:
8-16 óra között
Péntek:
8-13 óra között
Kedd és Csütörtök:
NINCS ügyfélfogadás

Elérhetőségek:
Levelezési cím:
3556 Kisgyőr, Dózsa Gy. u. 11. sz.
Telefon:
46/476-202, 46/476-280, 20/464-5547
Telefax:
46/476-280
E-mail 1:
E-mail 2:

Kisgyőr Község Önkormányzat képviselő-testülete:

Kékedi László Vilmos - polgármester
Rózsa Tibor - alpolgármester

Czeglédi Tibor - képviselő
Fegyverneki János - képviselő
Grúz Attila - képviselő
Juhász Zoltán Nándor - képviselő
Szabó Rácz Béla - képviselő

Képek a Polgármesteri Hivatalról